Дані доповіді, опублікованої Асоціацією стоматологічної індустрії Канади (DIAC), свідчать про те, що все більше число канадських стоматологів використовують можливості соціальних мереж для просування своїх стоматологічних клінік. З минулого року цей вид рекламування піднявся з останнього на четверте місце в списку найбільш прийнятних варіантів реклами.

Проведене цього року Асоціацією опитування «Майбутнє стоматології» виявило, що соціальні мережі поступаються за популярністю тільки таким традиційним напрямам реклами, як друкарська, теле- і радіореклама, й інформаційні розсилки.
Згідно з даними DIAC, понад 25 % учасників опитування повідомили, що нині використовують рекламні можливості соціальних мереж, що на 16,4 % вище за показники 2013 року. Крім того, 40 % респондентів вказали, що планують зайнятися просуванням своїх клінік у соціальних мережах у найближчі два роки.
Дані ґрунтовані на результатах опитування, у якому брали участь приблизно 1000 канадських стоматологів з усіх регіонів країни. Метою опитування «Майбутнє стоматології», яке проводиться щорічно впродовж останніх 17 років, являється виявлення сучасних тенденцій у канадській стоматології.