Канадські стоматологи все активніше використовують переваги соціальних мереж


Дані доповіді, опублікованої Асоціацією стоматологічної індустрії Канади (DIAC), свідчать про те, що все більше число канадських стоматологів використовують можливості соціальних мереж для просування своїх стоматологічних клінік. З минулого року цей вид рекламування піднявся з останнього на четверте місце в списку найбільш прийнятних варіантів реклами.

Проведене цього року Асоціацією опитування «Майбутнє стоматології» виявило, що соціальні мережі поступаються за популярністю тільки таким традиційним напрямам реклами, як друкарська, теле- і радіореклама, й інформаційні розсилки.

Згідно з даними DIAC, понад 25 % учасників опитування повідомили, що нині використовують рекламні можливості соціальних мереж, що на 16,4 % вище за показники 2013 року. Крім того, 40 % респондентів вказали, що планують зайнятися просуванням своїх клінік у соціальних мережах у найближчі два роки.

Дані ґрунтовані на результатах опитування, у якому брали участь приблизно 1000 канадських стоматологів з усіх регіонів країни. Метою опитування «Майбутнє стоматології», яке проводиться щорічно впродовж останніх 17 років, являється виявлення сучасних тенденцій у канадській стоматології.


Київ, Львів, Івано-Франківськ, Тернопіль, Рівне, Луцьк, Вінниця, Чернівці, Хмельницький, Дрогобич, Калуш, Ужгород, Виноградів, Черкаси, Житомир, Нововолинськ, Біла Церква, Коломия, Самбір, Полтава, Кам'янець-Подільський, Червоноград, Стрий, Хуст, Умань, Ковель, Мукачево, Новояворівськ, Жовква, Золочів - відвідувачі саме з цих міст найчастіше знаходять відповіді у нас на сайті.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *