До участі в дослідженні були притягнені 129 жінок із дітьми молодшого віку, половина з яких упродовж тижня отримувала SMS-повідомлення з питаннями щодо використання зубної нитки. Крім того, у повідомленнях містилася інформація про те, як правильно підтримувати здоров’я зубів і ясен.

Матері малюків двічі — до початку дослідження й після — відповіли на питання анкети про гігієну порожнини рота. До початку дослідження учасниці з обох груп приблизно з рівною частотою користувалися зубною ниткою й мали однакове уявлення про догляд за порожниною рота.
Через тиждень жінки, отримуючі SMS-повідомлення, повідомили, що стали частіше користуватися зубною ниткою. Крім того, з’ясувалося, що вони знають більше про здоров’я порожнини рота. Вони також стали краще стежити за станом зубів і ясен своїх дітей і стали рідше давати їм газовані напої й солодощі.
Дослідники не беруться стверджувати, що отримані результати вдасться закріпити. Проте, вони вважають, що SMS-розсилки можуть бути одним зі способів, які допомагають людям отримати більше інформації про здоров’я порожнини рота.
Дослідження було опубліковане на сайті журналу Journal of Public Health Dentistry.