Зубна паста Zendium покращує мікрофлору порожнини рота

Здоров’є порожнини рота значною мірою залежить від балансу між корисною й патогенною мікрофлорою ротової порожнини. Нове дослідження, представлене на Генеральній сесії та виставці Міжнародної асоціації стоматологічних досліджень у Сан-Франциско, виявило, що зубна паста Zendium виробництва Unilever є першою у своєму роді, яка дає можливість досягнути збалансованості мікрофлори ротової порожнини.

Згідно з результатами дослідження, опублікованого раніше в журналі Scientific Reports, зубна паста Zendium, до складу якої входять ферменти й білки, істотно збільшує кількість корисних бактерій і знижує кількість патогенних бактерій у зубному нальоті в людей, які чистили зуби даним продуктом впродовж 14 тижнів. У результаті формується мікробіом зі значним переважанням корисних бактерій у порівнянні з початковим рівнем.

Згідно із твердженнями виробника, цей перший науковий доказ того, що зубна паста може значно покращувати мікрофлору порожнини рота. Під час дослідження вчені використали Базу даних мікробіома порожнини рота людини й методи секвенування  ДНК нового покоління.

Робота проводилася в співпраці з провідними міжнародними центрами геномних досліджень.

«Порожнина рота є другої в організмі за різноманітністю мікрофлори, тому тепер передові молекулярні технології дозволяють нам краще зрозуміти, як можна збалансувати цю мікрофлору», — коментує результати дослідження доктор Алісон Грін, керівник відділу досліджень Unilever.

Зубна паста Zendium, що поступила в продаж ще в 1970-х, містить у своєму складі низку природних ферментів і білків, ідентичних присутнім у слині, які відомі своєю здатністю відновлювати здорову мікрофлору порожнини рота.